Mijn broertje eet poep

Als ik twee en een half jaar ben krijgen mijn zus en ik er een broertje bij.

Van mijn moeders dikke buik en zijn geboorte weet ik niets meer.
Maar wel ik heb twee herinneringen aan mijn broertje uit die tijd. Met z’n drieën slapen we in één kamer.
Mijn broertje ligt in een spijlenledikant op hoge poten.Voor mij erg hoog, ik moet omhoog kijken om mijn broertje te zien.

Mijn broertje doet rare dingen.
Hij staat in dat bedje, houdt zichzelf overeind aan de spijlen en bonkt met zijn hoofd tegen de spijlen. Niet even maar, voor mijn gevoel, uren lang. Ik denk dat moet toch zeer doen.
Een ander keer zie ik mijn broertje in zijn spijlenledikant zitten. Hij steekt zijn handje in zijn luier en haalt er een stuk poep uit.
Vervolgens stopt hij dat in zijn mond en begint het smakelijk op te eten.
Ik gruw ervan.

7 gedachtes over “Mijn broertje eet poep

Geef een reactie

