22 gedachtes over “mijn plaats

  1. @Moodswinger: mooi zo swinger.
    @Cor: als het ware dan Cor.
    @Johan: Wel op de plaats, geen rust zie u het niet stromen.
    @Rachel: zeker, te weten waar je bent.

  2. Maar dit arme boompje is toch al lang onderdeel van de stroom en wacht tot ze wordt meegevoerd , terwijl ze er al hopeloos in ligt ? Het verbaast me dat niemand dat opmerkt.Schrijf iets wat niet zo is maar doe het gevoelig en iedereen roept ‘mooi!’

  3. @alleen en 50: Het staat in de context van de stukken die ik over mijn jeugd schrijf. Lees dit eerst aub.
    Ik ken de IJssel en weet dat dit boompje er nog lang zal staan.

Geef een reactie

