Winter op kleine schaal

Het heeft gesneeuwd, niet in heel Nederland, maar wel waar ik woon.
Op maandag niet in staat geweest foto’s te maken maar de dag daarop wel.
Het weer was fantastisch, droog, wolkeloos, en net even onder nul.
Daarbij een laagstaande zon levert natuurlijk geweldige, mooi, schitterende en pittoreske, zo niet romantische, plaatjes op. Niet dat ik ze niet mooi vind, dat doe ik wel.
Alleen mijn hoofd stond er niet naar, kan je zo hebben.
Omdat ik toch foto’s wilde maken heb ik anders gekeken want er is meer te zien, niet zo zeer in de weidsheid, de grote natuur, maar op kleine schaal.
Hieronder een aantal foto’s.

De eerste drie zijn in de ochtend genomen, zo rond half tien.
De laatste twee ’s middags zo tegen vier uur.

9 gedachtes over “Winter op kleine schaal

  1. @antoinette: gewoon wachten nog twee maanden en dan….. krokussen en sneeuwklokjes.
    @Bart: ja en vandaag vogeltjes.
    @Th: heb ik gemerkt en toch hou die er nog even op.

  2. Ben je voor foto 3 op de grond gaan liggen?
    Dichtbijsneeuw is ook mooi, vind ik. Net zo als die ijsdruppels van Catharina van van de week, of Kaatje, ze wisselt steeds van naam,
    Hartelijke groet, Coby

  3. @coby: Ik stond op het ijs van de kikkerpoel, ja die hebben we ook, en dus een stuk lager dan het walletje er om heen. Dus niet op mijn buik, maar had dat wel gedaan als ik he mooi vond hoor.
    groet Luuk

Geef een reactie

