8 gedachtes over “Eemshaven in zwaar weer

  1. Het lijkt tegenstrijdig: Eemshaven en windmolens, maar dat ìs het niet natuurlijk. De haven in ruig novemberweer en donkerte, het is zichtbaar op de foto’s.
    hartelijke groet, Coby

  2. @antoinette: Ons landschap is gemaakt door de mens en daarin staan objecten die door mensen zijn geplaatst. Of het nu de molens langs de Kinderdijk zijn of de stellingen rond Amsterdam danwel de moderne windmolens. Al deze dingen hebben hun schoonheid.
    Of het nu het ritme is van een rij populieren of dat van windmolens, ik kan ervan genieten.
    @coby: Een paar jaar geleden was de Eemshaven een rustige en nog weinig bebouwd terrein. Ondanks de economische tegenwind gaat het hier economisch een stuk beter dan het weer er was.
    groet Luuk

  3. @maria: was mij ook opgevallen, je ziet ook molens met veel propellers die vlakker zijn.
    Het geeft hier wel een winderig beeld.
    @Eva: altijd leuk, maar om die reden niet altijd maar zoveel wind.
    groet Luuk

  4. Ik kan er ook wel van genieten, Luuk. Maar mijn vrouw zegt dat ze er duizelig van wordt, als ze er met de auto langs rijdt. Dat is toch minder, want ik kan bij gebrek aan rijvaardigheid het stuur niet van haar overnemen…;o)

Geef een reactie

