Een trio van balonnen en eentje erbij

Gisteren was het een stralende dag, geen wolkje te zien. Lekker in de tuin aan het werk, de meest borders gedaan en toen aan het maaien geslagen. Het gras oppervlak is te groot om het lopend te doen, en al helemaal te veel om het elektrisch te doen. Ik zit dus op mijn zitmaaier en rijdt rondjes in de voormalige ezelwei.

Ineens zie ik een ballon, even kijken, want onze buurman vaart ook ballon. Dan zie ik ineens drie ballonnen stevig tegen elkaar en de eerst ballon ide ik zag doet een poging om als vierde zich erbij aan te sluiten.

Hij komt eraan

 

Nadert de drie

 

Heeft de goede hoogte te pakken

 

En gaat er achter aan, maar komt er niet bij.

4 gedachtes over “Een trio van balonnen en eentje erbij

  1. Ik hoor de hete lucht ontsnappen :-)) Mooi.
    Jaren geleden, was er in de buurt een plek waar veel ballonvaarders opstegen. Vanaf mijn balkonnetje van toen kon ik ze haast aanraken in een bonte lucht. Af en toe vertrekt er nog eentje, vlak bij mijn huis, omdat iemand een ballonvaart gewonnen heeft, en gaan alle kinderen uit de buurt meehelpen om hem nog even aan de grond te houden. Geweldig gezicht.
    Ik zou het zelf nooit durven.

  2. Heel apart. Die ballonnenlui komen ook regelmatig bij ons over (Velp) en je hoort ze aankomen door de lawaaierige branders. Onwillekeurig loop je dan toch even het terras op om ze te bekijken

Geef een reactie

