De tuin van Linde en Luuk

Gisteren zag ik het blog van René Louman, zijn tuin op z’n mooist.
Toen dacht ik “het moet er ook maar eens van komen”.
Natuurlijk heb ik al veel foto’s uit de tuin geplaatst in het virtuele herbarium, en af een toe wel een groepje planten, maar nog niet eerder foto’s waarbij de tuin meer in het geheel te zien is.

Dus bij deze: de tuin van Linde en Luuk.

De wilde plantenweide

De achterkamer, schaduwtuin

De geraniumtuin

De hoge border

De eikenlaan

Er is nog meer te zien, zoals vijver, andere borders en bosjes.

Voor degenen die zich afvragen of we het zelf onderhouden: ja, doen we zelf. Vooral in het begin van het jaar veel te doen, oude rommel weg, onkruid en grassen verwijderen, randen van het gras bijwerken. ’s Winters het hout in de laan en bosjes onderhouden en zomers vooral grasmaaien en de moestuin.

Je bent van de straat en zolang je er plezier aan hebt en het nog kan doen, heerlijk!

14 gedachtes over “De tuin van Linde en Luuk

  1. Oh, ik ben nu heel jaloers :-)))vooral op de wilde plantenweide. Mooi!
    Heel veel werk maar ik zou het absoluut geen straf vinden.
    Linde, ook Linde van het VKblog? Ben er haast zeker van 🙂

    Groet, D.

Geef een reactie

