Dat geloof je toch gewoon niet!

Hoeveel mensen overkomt dit in hun autorijdend verleden?
Ja, misschien vroeger toen de techniek nog niet zo goed was gebeurde dat wel eens een keer.
Maar nu heb ik het al voor de tweede keer en dat binnen een jaar.

De eerste keer was in december 2010 op de A28.
De motor begon te trillen, gevolgd door lawaai van scheurend metaal en vervolgens deed de motor het niet meer.
Zuigerstang door het motorblok geslagen.
Na overleg met garage en “deskundigen” een gereviseerde motor laten plaatsen.
Kon er zeker wel weer 300.000 km mee vooruit.

Nu 30.000 km verder en wat gebeurt?
Net op de A1 op de linkerrijstrook en erg druk.
Gewoon zonder trillen ineens, even wat lawaai, weer gesodemieter en de motor doet het niet meer.
Gelukkig een gat in het verkeer en kan naar de vluchtstrook.
ANWB er bij en ja hoor, weer metaaldelen te zien, dus weer het motorblok kapot.

Bij de garage verder gekeken. En ……..?
Drijfstang door het motorblok.
Voor de tweede maal en dat binnen één jaar tijd.
Dat geloof je toch gewoon niet!!!

Gelukkig volledige garantie.

11 gedachtes over “Dat geloof je toch gewoon niet!

      • Klopt, bijdrage staat er ook niet meer. Bij mij was er ‘achteraf’ ws. sprake van een lekke koppaking, danwel oververhiiting van een cilinderkop.

        Maar idd, een korte hapering, en DOOD…..

        Op de linkerbaan, midden in de spits….. :-~

        Ik weet niet wat je rijdt, maar kan type motor zijn danwel een niet goed gereviseerde die er in is gezet (ook een ex vastloper? kop en cilinders niet goed afgevlakt?, etc.)

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s