Sprookjesbos


Toen ik de foto nam dacht ik, ach zo mooi is het eigenlijk ook weer niet.
Thuis gekomen, achter de computer, bleek de foto onderbelicht te zijn.
Maar dankzij fotobewerkingssoftware er licht in gekregen.
Niet zo veel, waardoor het mysterieuzer werd en meer diepte kreeg (klik er op dan zie je het nog beter).

De gebruikte software is Raw Therapee, gratis en voor niets.
Het kan wel net zoveel als Lightroom van Adobe.

Hieronder de onbewerkte foto.

7 gedachtes over “Sprookjesbos

  1. Oh luuk wat vind ik die eerste mooi.
    Inderdaad een sprookjesbos
    En dan ligt het er nu nog aan hoe ik mijn scherm kantel.
    Hoe donkerder met dat beetje licht hoe mooier

Geef een reactie

