Sperwer

Vanavond om 7 uur zat op een bult snipperafval ineens een sperwer, spiedend naar rechts en links.
Mooie plaats, rechts de liguster haag en links het bosje waarin altijd mussen zitten.



De foto’s zijn vanuit huis, door het dubbele glas dus, genomen, maar ik durfde niet naar buiten te gaan omdat ik dan de vogel waarschijnlijk zou verstoren en helemaal geen foto had gehad.

5 gedachtes over “Sperwer

  1. Toevallig zat er hier ook een sperwer op de reed toen ik thuis kwam. Camera ingesteld in de auto, toen voorzichtig de autodeur open..en toen was de vogel gevlogen. Het is mij dus niet gelukt. Maar, het eerste wat ik toen deed, was wel, naar de kippenren en zien, of ze er allemaal nog waren. Heb eens door het raam op een meter afstand kunnen zien, hoe een sperwer een merel opat. Maar zouden ze ook kippen pakken? Mooie foto’s, knap werk.

Geef een reactie

