Gekraagde roodstaart

Voor ik ga wandelen denk ik altijd doe ik het wel of niet, zeul ik het statief en de zware lens mee of mijn lichte, maar kwalitatief, mindere zoomlens zonder statief mee.
Meestal is de keuze het laatste, toch had ik beter niet kunnen doen.
In ieder geval, en dat zeg ik nu, had ik het statief wel mee kunnen nemen dan was de foto toch wat scherper geweest.
Maar ja, achteraf oordelen is makkelijk, niet alleen in de politiek, maar ook bij het fotograferen.
Op het prikkeldraad, vlakbij een meidoornbosje, de gekraagde roodstaart.
Beetje fatsoeneren.
En dan er toch maar vandoor, het bosje in.

2 gedachtes over “Gekraagde roodstaart

  1. Oh wat leuk.
    Tja, ik heb m’n dure toestel met telelens en de hele rambam verkocht.
    Ben liever vrij en blij, en reis daarom licht.
    Veel langere afstanden mogelijk, veel meer door minder begaanbaar gebied,
    dan zo sjouwend.
    Dan worden het maar slechtere foto’s
    Maar minder perfecte foto’s kunnen perfect een mooi verhaal vertellen.
    Zoals hierboven.
    Voor echt razendscherpe foto’s kijk ik wel bij woutsfotoblog.blogspot.com/
    of bij Adri’s http://www.vogeldagboek.nl/

Geef een reactie

