Vinkenman …. bedankt

Dinsdag zat ik, met de wind in de rug, op een bankje te genieten van het IJssel landschap bij de ruïne van het kasteel Nijenbeek bij Voorst.
Het was stil, geen fietsers of andere wandelaars.
Alleen zo nu en dan een binnenschip over de IJssel.
Een vinkenman besloot, om het effect van mijn natuurbeleving en mijn gevoel daar op mijn plaats te zijn te versterken, in een eik zijn liedje, op een tak twee meter boven mij, een concertje te geven.
Een vinkenconcertje duurt niet lang en is voortdurend het zelfde.
Maar toch wil ik hem hiervoor als nog bedanken.

2 gedachtes over “Vinkenman …. bedankt

Geef een reactie

