Etiketten lezen

De onderstaande foto deed me denken aan een (on)hebbelijke gewoonte van mij.
Etiketten lezen.
Als ik aan tafel zit en er staan potjes, pakjes, flessen of ander verpakkingsmateriaal op de tafel, dan moet ik die lezen.
Waarom? Gewoon nieuwsgierigheid, nagaan wat er in zit, wat je ermee kan, welke kwaliteiten aan het product dat er in zit worden toegedicht.
Ik neem gewoon de informatie op.
Niet om na te gaan of het wel gezond is, goed voor mijn hart en bloedvaten.
Want als het me smaakt eet ik het toch wel op, gezond of niet.

Gelukkig zijn de armen van de man op de foto nog lang genoeg om het etiket van zijn bierflesje te lezen zonder bril.

3 gedachtes over “Etiketten lezen

  1. Bedankt voor de naam van de donkere Ooievaarsbek!
    Ik zal de foto’s voortaan eerst er goedkeuring naar jou sturen 😉
    Maar… zonder gekheid, het is geweldig dat je zoveel namen en soorten weet!

Geef een reactie

