Onverstoorbaar op zoek

Eergisteren gewandeld, van Laren naar Deventer, later deze week komt de wandeling op dit blog.
Op de Dortherweg liep deze ooievaar.
Een auto reed voorbij, twee fietsers, een hardloper en ik als wandelaar.
Onverstoorbaar liep de vogel te scharrelen op het pas gemaaide weiland.
Nou helemaal onverstoorbaar niet want de ooievaar maakte de afstand tussen zichzelf en mij iets groter, Maar bleef gewoon doen of er niets aan de hand was.
En dat was ook zo, het enige wat er gebeurde was dat ik een foto maakte.

3 gedachtes over “Onverstoorbaar op zoek

  1. Ooievaars zie je niet zo veel. Wel in de buurt van het dorpje De Wijk (in de buurt van Meppel), daar zie je er heel veel. Laatst reden mijn man en ik daar in de buurt, zagen we op één veld tien ooievaars! Ik wist niet wat ik zag. Dat vind ik dan zo mooi om te zien.

Geef een reactie

