Naar links of naar rechts

Tijdens mijn wandelingen maak ik veel foto’s van de wegen of paden waarover ik loop.
Deze gaan recht vooruit, buigen naar links of naar rechts.
Ik heb foto’s waar alle richtingen voor komen, maar er is wel een lichte voorkeur heb ik gezien.
Welke dat doet er nu niet toe want ik wil de lezers van dit blog vragen wat hun voorkeur is, en ik wil die mening niet beïnvloeden met de mijne.

Ik heb een foto van een pad gespiegeld en beide foto’s, de werkelijkheid en de gespiegelde hieronder geplaatst.
Ik ben benieuwd welke van deze twee foto’s de voorkeur heeft.
Uiteraard zal ik na enige tijd bekend maken wat de werkelijke foto is.
Je kan op de foto’s klikken om ze afzonderlijk en vergroot te zien.

9 gedachtes over “Naar links of naar rechts

Geef een reactie

