Layers of Being

Op het Lange Voorhout in Den Haag staan beelden van Zuid-Afrikaanse kunstenaars.
Rustig wandelend en kijkend werd me ineens de weg versperd, verder lopen was niet toegestaan.
Er werd een feestje voorbereid. Niet dat er een grote activiteit te zien was.
Naast degene die de weg versperde waren en nog twee jonge mannen die wat tegen een stapel kisten hingen en kletsten.
Wat voor een feestje het zou worden en door wie georganiseerd was niet te zien.
Het zal wel voor het feestelijke 100-jarige bestaan van de VNG zijn geweest, want het Malieveld was ook al helemaal afgezet.
Ik vind ook, zo’n lustrum mag wel wat kosten.

Op mijn vraag aan de versperder of dit zijn taak was voor de rest van de dag antwoordde hij ja.
Ik heb hem voor de rest van die dag een heel prettige voortzetting toegewenst.
In ieder geval was aan de prettige voortzetting van mijn wandeling op het Lange Voorhout een einde gekomen.
Overigens heeft het geen invloed op de rest van mijn dag gehad.

Dus niet zoveel gezien, maar van wat ik gezien heb trof mij onderstaand beeld het meest.
Layers of Being van Angus Taylor.
Het beeld is gemaakt van Zuid-Afrikaanse grond en stenen.

3 gedachtes over “Layers of Being

Geef een reactie

