Reebok

Gisteren gewandeld op Meijendel.
De foto is gemaakt op de Harstenhoek.
Naast de reebok is ook een waakzaam konijn en een houtduif te zien.
Dat waakzame konijn had ook wel een reden.
Je zou kunnen denken dat ik dat was, maar, jammer genoeg niet te zien, het was een voor die het open veld overstak.
De konijnen wat dichter bij de vos renden ook allemaal hard weg.
Ik was te laat voor de vos, ik spotte hem na de deze foto maar voor ik kon afdrukken was hij al verdwenen, de bosjes in.

9 gedachtes over “Reebok

      • Heb vaak graag mijn handen vrij met een klein kind en hond, maar heb ik me camera bij me rijd ik op een autoweg zie je 2 van die prachtige buizerds op 2 palen van een hek zitten en natuurlijk geen mogelijkheid om te stoppen. Geheugenkaart vergeten komt me ook bekend voor.:-)

    • Bekend terrein voor jou. Voor mij niet.
      Ik vond Meijendel ook wat tegenvallen, wel zeldzame planten gezien.
      Zal Berkheide , bij Katwijk, zeker ook eens bekijken.
      Groet Luuk

Geef een reactie

