Strand bij Scharendijke

Sinds een klein twee jaar schilder ik.
De inspiratie om te schilderen vind ik vooral in de natuur.
Tijd om te schilderen heb ik genoeg, alleen moet ik vaak een drempel over, me er toe zetten om te gaan schilderen.
Sinds kort (augustus) ben ik gaan schilderen in olieverf, heel fijn. Ik vind de kleuren dieper en voller dan met acryl.
Het laatste schilderij in olieverf is het strand bij Scharendijke.
Ook hier een moeizame start, kreeg de lucht niet mooi egaal, maar toen dat gelukt was (met een rollertje) raakte ik in een flow.
Het vloeide als vanzelf uit de penseel.

Strand Scharendijke olieverf 100x40

Geef een reactie

