Mijn camper

Deze zomer had ik een camper gehuurd en ben naar het Noorden van Scandinavië getrokken. Van Jakobselv naar Å (Lofoten) langs de kust van Noorwegen gereisd.
De tocht is zeer goed bevallen en zeker het reizen met een camper.

Er lang over nagedacht of ik een camper zou aanschaffen en mijn budget bepaald.
Toen er een mogelijkheid was om een niet te dure tweede hands bus te kopen ben ik gaan informeren naar de prijs van een inbouw voor deze bus.
Mijn keuze is toen gevallen op het inbouwbedrijf Customcamp in Hengelo (Ov).

De inbouw is snel en goed gedaan, van 12 nov tot 28 nov, inclusief keuring door RDW en berekening van de naheffing BPM (bus was een bedrijfswagen).

Rijdt al wel met de camper al ben ik nog niet echt er op uit getrokken, gaat wel komen na de kerstdagen.

19 gedachtes over “Mijn camper

  1. Gave camper. Ik ben er jaloers op. En Scandinavië is een fantastisch gebied om met de camper te ontdekken. Mijn gezin en ik gaan er al jaren elk jaar op vakantie naartoe. Zonder camper weliswaar, maar wel met een grote tipi. Ook heel gaaf.

  2. Het kan niet anders of het worden heerlijke vakanties! Wat een mooie camper. Heel veel plezier met de komende trip. Ik neem niet aan dat deze naar het hoge Noorden van Noorwegen voert! 😀 Maar je weet maar nooit!
    grtjs

  3. Dat ziet er goed uit! Van buiten veel mooier gestroomlijnd dan een doorsnee camper en van binnen helemaal op maat en naar eigen wens gemaakt. Daar zou ik zo voor tekenen. Mooie reizen toegewenst.

Geef een reactie

