Narcisjes

Na het maken van een aantal grote doeken had ik zin om weer een klein werkje te maken.
Ik had al een aantal bloemen geschilderd op schilder karton (formaat 22,6×15,2 cm) en wil nu er meer maken om met met die kleine werkjes een groter geheel te maken, een bloemen compositie.
Voor dat ik zover ben zal er wel enige tijd over heen gaan want ze moeten eerst nog gemaakt worden.

Hieronder in ieder geval al een nieuw, narcisjes.
Ze staan los op een donkere achtergrond.
Eerst wilde ik nog de steeltjes waaraan de narcisjes vastzitten ook schilderen, maar ik doe dat niet. Het gaat mij om dat wat mij boeit, de schoonheid van de bloem en de diepte en lichtval.

Narcisjes

Narcisjes, acryl op karton, 22,6×15,2 cm

3 gedachtes over “Narcisjes

Geef een reactie

