Wandelingen

Wandeling met routebeschrijving

Almen – Velhorst – Ehze (6,1 km)
Deventer – Wijhe (23 km)
Diepenveen Rande Haere IJssellinie Zandwetering -ronde (18 km)
Gorsel – bos, hei en uiterwaarde (20 km)
Vorden 5 kastelen (20 km)
Tondense hei en Eerbeekse hooilanden (8 km)

De IJssel – Vecht wandeling
IJssel Vecht wandeling – etappe 01 Zutphen – Deventer (19 km)
IJssel Vecht wandeling – etappe 02 – Deventer – Wijhe (23 km)
IJssel Vecht wandeling – etappe 03 – Wijhe – Zwolle (21 km)

Gepubliceerd door

luuk1945

Fotografie, lezen, wandelen, schilderen, films ... woont in Gorssel

18 reacties op ‘Wandelingen

  1. Dankjewel voor de lijst, handig met het aantel km erbij (dan weet ik hoeveel rantsoen er in de rugzak moet;)
    Eigenlijk wel jammer dat je met die mooie foto’s al zoveel verklapt!

  2. Beste Luuk
    Graag wou ik een paar wandelingen in GPS formaat willen downloaden maar ik krijg de melding: Aucun aperçu disponible
    Télécharger…..
    Met andere woorden: ik kan die wandelingen niet downloaden.
    Kunt u mij mailen hoe ik dit wél voor elkaar kan krijgen? Graag!
    MVG
    Yolanda Locher
    zelf heb ik geen facebook of twitter, dus via mijn echtgenoot…

  3. Als vervente langeafstandswandelaars en inwoner van Almen kwam ik bij toeval op deze mooie site van Luuk en Zo terecht.
    Omdat ik als schipper van de Berkelzomp ook wel het idee had om eens van de oorsprong van de Berkel (Billerbeck) naar Zutphen te wandelen was ik aangenaam verrast toen ik de uitgezette wandeling hier tegenkwam.
    Die route van 116 km gaat we binnenkort zeker wandelen.
    Ook zet ik de wandelingen in de omgeven van Almen op mijn GPS!
    Hartelijk dank enne… dat mooie rododentronlaantje, als alternatief lusje van het Pieterpad, hadden wij al ontdekt!

  4. Leuk! Wij gaan als Achterhoekers uiteraard een linkje naar je site plaatsen in onze pagina over de beste sites om wandelingen te zoeken. Een aantal van je routes staan inmiddels op de smartphone. Dank!

  5. We hebben op za 19-10-’13 ‘Veldhorst – Grote Veld’ van 16,8 km gelopen. Tocht zat ‘goed in elkaar’, combi gps en papier. Wat een ontzettende mooie wandeltocht was dat! Heel erg genoten van de herfsttooi in t bos en heel veel verschillende paddenstoelen gezien. Prachtige landschappen leverde geweldige foto’s op. Thnx!

  6. Daar valt dus nog genoeg aan toe te voegen, begrijp ik.
    Mijn grootste wandeling tot nu (de afgelopen 3 jaar) was van de keuken naar de schuur, ‘en weer terug!
    en dat soms wel 4 keer op een dag.

  7. ik ben ook een wandelaar.Respect voor de uitgebreide reeks.Moet me nu op de tuin toespitsen maar langs corona voorbij is trek ik terug de natuur in.Bedankt voor het volgen van mijn blog.

  8. Mooie verzameling wandelingen, alleen jammer dat het voor mij wel wat ver uit de buurt is (wonende in Antwerpen). Toch vind ik het een prachtig idee waarvoor veel van je lezers vast heel dankbaar zijn.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.